Kas yra B2B užsakymų sistema?

Didmeninės prekybos (verslas verslui, B2B) užsakymų sistema yra elektroninės prekybos platforma, skirta padėti verslams (gamintojams, tiekėjams) dirbti su verslo klientais – palengvinti pirkimo ir pardavimo, užsakymų valdymo procesus, atverti daugiau galimybių darbui su jais.

Kaip tai veikia?

B2B užsakymų sistema suteikia galimybę klientams teikti užsakymus, susipažinti su siūlomais produktais ir jų kainomis, stebėti prekių likučius, gauti sąskaitas faktūras. Sistema yra lanksčiai pritaikoma pagal kiekvieno verslo individualius poreikius. WEBEY vystoma B2B sistema leidžia pažangiai integruoti apskaitos ir verslo valdymo sistemas (ERP), taip automatizuojant verslo procesus.

Kokie yra tokios sistemos privalumai?

  • Nereikia el. laiškų ar skambučių – verslo klientai mėgausis lengvu užsakymų pateikimo procesu
  • Taupysite laiką – automatizuotų procesų dėka galėsite išvengti klaidų ir efektyviau valdyti užsakymus
  • Sistema palengvins Jūsų komunikaciją su verslo klientais – galėsite pristatyti naujus produktus, skelbiamas akcijas, pasikeitusius pristatymo grafikus ir kitą informaciją
  • Sistema pasiekiama internetu – nieko papildomai diegti ar koreguoti nereikia
  • Galimybė adaptuoti sistemos funkcijas pagal kiekvienos įmonės individualius verslo procesus
  • Saugojimas „Tier III“ sertifikatu įvertintame duomenų centre, SSL sertifikatas, duomenų kopijos dviejose fizinėse vietose, taip užtikrinant maksimalų duomenų saugumą

Prekių katalogas

WEBEY užsakymų sistemoje galite pateikti detalų savo prekių katalogą, kuriame vartotojas gali ieškoti prekių pagal pavadinimą arba atsargų laikymo vienetą (SKU), filtruoti jas pagal kategoriją, gamintoją, kainą arba pavadinimą. Duomenis apie prekes galima atnaujinti automatiškai iš apskaitos programos, taip leidžiant vartotojams matyti tikslius prekių likučius ir kainas. Klientus taip pat galima sudominti sistemoje taikant personalizuotą kainodarą, akcijas, nuolaidas, skelbiant išpardavimus. Sistema leidžia taikyti tiek individualų prekių asortimentą, tiek individualią prekių kainodarą pagal klientą arba priskirtą vartotojų grupę.

Užsakymai

Sudarant užsakymus, klientams siūlomas patogus, laiko patikrintas ir gerai pažįstamas prekių krepšelio funkcionalumas. Sudarytą krepšelį galima išsaugoti ir apmokėti kitą dieną, o naujus krepšelius – formuoti ir pagal ankstesnius užsakymus bei juos redaguoti. Kliento užsakymų istorija leidžia vėliau įsigyti tas pačias prekes, išvengiant pakartotinio suvedimo, pavyzdžiui, perkant daug prekių arba nuolat kartojant užsakymus. Klientai taip pat gali susikurti savo mėgstamų prekių sąrašą (wishlist), peržiūrėti savo pirktas prekes. Teikdami užsakymus, klientai gali įrašyti komentarą, nurodyti savo unikalų užsakymo numerį arba pasirinkti pristatymo dieną pagal jo numatytą grafiką. Esant poreikiui, sistemoje galima klientui priskirti vadybininką, kuris gautų tik šio kliento daromus užsakymus. Kliento užsakymus galima tvirtinti, atmesti arba koreguoti, informuojant klientą el. paštu arba komentaru prie užsakymo.

Apmokėjimas ir skolos

B2B užsakymų sistemoje galite integruoti norimus apmokėjimo metodus: atsiskaitymą kredito kortele, „PayPal“, „Paysera“, banko pavedimus ar kt. Sistemoje įdiegus skolų modulį, klientus galima informuoti apie susikaupusią skolą, blokuoti jų galimybę kurti naujus užsakymus, kol skola nėra apmokėta. Klientai gali apmokėti skolą naudodamiesi numatytais mokėjimo metodais. Galimas ir atidėtas apmokėjimas, kuomet klientui yra numatoma atidėjimo suma, o peržengus ribą, blokuojama vartotojo galimybė teikti užsakymus.

Vartotojų sistema

Sistema suteikia galimybę kurti įmonių vartotojus, turinčius daugiau nei vieną pristatymo adresą. Tokiu atveju pagrindiniai įmonės vartotojai būtų „Pirkėjai mokėtojai“ (Sold-to), o pristatymo adresai – „Pirkėjai gavėjai“ (Ship-to). Pagal kliento pristatymo adresą galima nustatyti individualius pristatymo grafikus.

Integracijų sprendimai

WEBEY užsakymų sistemą galima integruoti su trečiųjų šalių sistemomis, pavyzdžiui, apskaitos ir verslo valdymo (ERP) – tai leis maksimaliai optimizuoti veiklas ir pasiekti didžiausią darbo našumą. Integracijos procesas yra lankstus ir nesudėtingas – pasitelkiant žiniatinklio paslaugas (web services), galima perkelti įvairių formatų duomenis ir bylas. Integracijos dėka galėsite užtikrinti automatizuotą duomenų keitimosi procesą tarp B2B sistemos ir kitų integruotų sistemų, išvengiant pakartotinio suvedinėjimo – pavyzdžiui, duomenis apie prekių korteles, prekių kainas, likučius, asortimentą pagal klientą, klientų skolas, užsakymus, sąskaitas ir t. t. Taip pat yra galimybė perkelti duomenis ir rankiniu būdu, iš „Microsoft Excel“ arba CSV formato bylų.

Papildomos galimybės

  • Galimybė palikti registracijos prieigą naujiems klientams ir juos tvirtinti individualiai
  • Turinio administravimas pasirinktomis kalbomis
  • Pardavimų statistikos analizė skirtingais pjūviais, laikotarpių lyginimas
  • Sistemos dizainas prisitaiko pagal vartotojo įrenginį (angl. responsive design) – leidžia patogiai vykdyti užsakymus tiek iš kompiuterio, tiek iš telefono
  • Pagal firminį stilių svetainėje pritaikomos spalvos ir kliento logotipas
  • Prekių administravimas masinio redagavimo (bulk edit) principu
  • Galimybė nurodyti skirtingus prekių tipus (pavyzdžiui, šaldyti ir nešaldyti produktai)
  • Kitos papildomos galimybės
Sistemos įsigijimo ir naudojimo sąlygos
Sistema diegiama nuomos pagrindais – mokamas vienkartinis minimalus diegimo mokestis, priklausomai nuo individualių verslo poreikių, ir mėnesinis sistemos nuomos mokestis. Visą naudojimosi laikotarpį sistema yra nuolat naujinama ir vystoma, taip užtikrinant maksimalų jos saugumą ir pažangumą.
Susisiekite su mumis
Susidomėjote? Parašykite arba paskambinkite mums žemiau nurodytais kontaktais – surengsime demonstracinį pristatymą, kurio metu galėsime gyvai pristatyti sistemą, papasakosime, kaip ji veikia, ir aptarsime Jūsų verslo poreikius.
Mūsų klientai
svyturys minordija eurovaistine auraplus sviesa