Apmokėjimas ir skolos
B2B užsakymų sistemoje galite integruoti norimus apmokėjimo metodus: atsiskaitymą kredito kortele, „PayPal“, „Paysera“, banko pavedimus ar kt. Sistemoje įdiegus skolų modulį, klientus galima informuoti apie susikaupusią skolą, blokuoti jų galimybę kurti naujus užsakymus, kol skola nėra apmokėta. Klientai gali apmokėti skolą naudodamiesi numatytais mokėjimo metodais. Galimas ir atidėtas apmokėjimas, kuomet klientui yra numatoma atidėjimo suma, o peržengus ribą, blokuojama vartotojo galimybė teikti užsakymus.
Vartotojų sistema
Sistema suteikia galimybę kurti įmonių vartotojus, turinčius daugiau nei vieną pristatymo adresą. Tokiu atveju pagrindiniai įmonės vartotojai būtų „Pirkėjai mokėtojai“ (Sold-to), o pristatymo adresai – „Pirkėjai gavėjai“ (Ship-to). Pagal kliento pristatymo adresą galima nustatyti individualius pristatymo grafikus.